Nuo pat pirmos projekto stadijos, mūsų įmonės specialistai padeda išsigryninti poreikius, pataria ieškant tinkamiausio AV sprendimo ir, klientui norint, organizuoja demonstracinės įrangos pristatymą idėjos išbandymui ir patvirtinimui.
Išsiaiškinus užsakovo poreikius yra pereinama į projektavimo stadiją. Jos metu kompetentingi „Lantel“ specialistai bendradarbiaudami su užsakovo atstovais parengia techninį projektą. Pasirašius įgyvendinimo sutartį, mūsų kompanija atsako už įrangos pristatymą, tinkamą sistemų suderinamumą ir profesionalų įdiegimą bei viso projekto įgyvendinimą iki numatyto termino. Įgyvendinant projektą, taip pat yra glaudžiai bendradarbiaujama su kitais užsakovo rangovais derinant įrangos išdėstymo, montavimo darbus ir tinkamą darbų atlikimo laiką.
Tai reiškia, kad užsakovams viso projekto vykdymo ir valdymo metu nereikia rūpintis projekto eiga, kilusiomis problemomis ir, dažnu atveju, taip išvengiama galimų nesklandumų, kas užsakovui padeda sutaupyti dalį kaštų.
Tam, kad projektas būtų užbaigtas, o užsakovas galėtų tinkamai ir kokybiškai naudotis įsigyta įranga ir sprendimais, „Lantel“ atlieka garso, vaizdo bei konferencinės įrangos konfigūravimo bei programavimo darbus, įdiegia reikalingas licencijas. Taip pat, atsižvelgiant į patalpų akustiką, suderina garso sistemas, paruošia dokumentaciją, reikalingą tinkamam įrangos naudojimui, taip pat užsakovo personalą apmoko naudotis įsigyta įranga.
Po projekto įgyvendinimo mūsų įmonė atlieka garantinį ir pogarantinį įrangos aptarnavimą, taip pat, esant bet kokiam gedimui ar sistemos veikimo sutrikimui, užsakovas gali kreiptis į „Lantel“ per gedimų šalinimo sistemą. Sistemoje užregistravus įrangos veikimo sutrikimą, atsakingi specialistai gauna pranešimą ir bendradarbiaujant su gamintojo atstovais kaip galima greičiau pašalina kilusią problemą.