Interaktyvūs kubai "iMO"

Interaktyvūs kubai „iMO“ yra visiškai naujas, unikalus ir revoliucinis mokymosi būdas, leidžiantis sukurti dinaminę mokymosi aplinką. Nuo šiol Jums nebereikės mokytis sėdint. Nuo šios akimirkos Jūs mokysitės judėdami.

Niekam ne paslaptis, kad šiais laikais vaikai juda per mažai. Dažniausiai jie pusę dienos praleidžia sėdėdami ant kėdės. Ir tai yra labai blogos naujienos, nes judėjimas vaikui yra labai svarbus ir ne tik jo fizinei sveikatai, bet ir protinei veiklai. Situaciją blogina ir technologijos (kompiuteriai, planšetės, telefonai), prie kurių vaikai praleidžia labai daug laiko ir neskiria laiko judėjimai. Jau dabar visuomenė susiduria su didelėmis jaunimo sveikatos problemomis: nutukimu, netaisyklinga laikysena, stuburo problemomis. Visa tai trukdo siekti ir mokslo rezultatų. Kada jeigu ne dabar yra pats tinkamiausias laikas visa tai pakeisti!

 

Judėjimo įtaka mokymui(si)

Judėjimo integravimas į mokymo(si) procesą sukuria įdomesnę mokymosi aplinką ir labiau įtraukia vaiką. Judesys taip pat stimuliuoja smegenis ir turi itin teigiamą poveikį vaikų mokymosi rezultatams. Naudojant mokymo per judesį metodikas vaikai tampa ramesni ir labiau susikoncentruoja į mokymosi procesą.  Visa tai leidžia siekti geresnių mokymosi rezultatų, geresnės sveikatos ir savijautos.

 

Kaip mokymasis per judesį gali būti sujungtas su mokymosi turiniu?

„I3-Technologies“ kompanija sukūrė interaktyviuosius kubus „iMO“, kurie suteikia galimybę vaikams mokytis judant. Su jais pamokos nebus sudėtingesnės, bet labiau įtrauks, vilios tiek vaikus, tiek ir mokytojus.

Išskirtinis šių išmaniųjų kubų bruožas – unikali forma. Žiūrint iš toli jis atrodo lyg standartinis kubas. Jeigu pažiūrėsite iš arčiau, pamatysite, kad ne visos kubo plokštumos yra lygios (viena iš jų yra įgaubta, o priešinga išgaubta), o tai leidžia sėdėti labai įvairiai ir dinamiškai.

Interaktyvieji kubai „iMO“ yra dviejų tipų: skaitmeniniai ir analoginiai. Skaitmeninis turi integruotą judėjimo sensorių, kuris bevieliu būdu susijungia su interaktyviąja programine įranga i3LEARNHUB.

Interaktyvieji kubai „iMO“ yra pagaminti iš išplėsto polipropileno. Ši medžiaga turi daugybę privalumų:

  • Naudojant šią medžiagą galite nesudėtingai kurti sudėtingas geometrines figūras;
  • Galimybė kurti hibridines medžiagas;
  • Ši medžiaga išmaniuosius kubus padaro itin lengvus, o tai užtikrina komfortišką ir patogų jų naudojimą;
  • Išplėstas polipropilenas sugeria energiją ir drėgmę, t. y. kubai atlaiko itin aukštas temperatūras.
  • Šią medžiagą yra lengva perdirbti.

 

Koncepcija

Pirmiausia interaktyvūs kubai „iMO“ yra sukurti kaip mokyklinis baldas kurti lanksčią mokymosi aplinką. Dėl šio kubo unikalios formos ir lengvumo galima kurti klasės erdvę lengvai ir išradingai. Galite naudotis jau sukurtomis koncepcijomis: ratas, pokalbių ratas, pusratis ir dviguba kėdė.

Žinoma, nėra jokios priežasties, kodėl Jūs patys negalėtumėte pasitelkti savo vaizduotės ir sukurti savo koncepciją ir unikalią mokymosi aplinką.

 

Trys mokymo(si) metodikos

Mes išskiriame tris mokymo metodikas: dinaminį sėdėjimą, aktyvųjį mokymąsi ir aktyvųjį skaitmeninį mokymąsi. Tikime, kad Jūs atrasite dar daugiau metodikų.

 

Dinaminis sėdėjimas

interaktyvūs kubai imo
interaktyvūs kubai imo

Pati paprasčiausia metodologija – dinaminis sėdėjimas. Kaip jau žinome, kad ne visos kubo plokštumos yra lygios. Sėdėdami ant šių kubų vaikai žymiai daugiau juda. Jeigu sėdime ant įgaubtos kubo dalies, išgaubtoji dalis yra ant žemės, vaikas gali siūbuoti ir nuolatos judėti klasėje netrukdydamas kitiems mokiniams. Vaikams yra itin sunku išsėdėti standartinėse kėdėse ir tokia aplinka juos verčia jaustis nejaukiai, nenatūraliai ir suvaržytai. Interaktyvieji kubai „iMO“ yra puiki priemonė suaktyvinti vaikų fizinį judėjimą pamokoje tiesiog naudojant juos vietoj standartinių kėdžių. O čia jau Jūsų pasirinkimas, ar Jūs pakeisite standartines kėdes, ar turėsite aktyvią mokymosi zoną. O gal turite kitokių idėjų?

 

Aktyvus(kinestetinis) mokymasis

interaktyvūs kubai imo
interaktyvūs kubai imo

Jūs galite panaudoti bet kurią interaktyviųjų kubų „iMO“ plokštumą. „iMO“ gali būti naudojamas:

  • Fiziniams pratimams, kurie padidintų vaikų širdies ritmą (ne trumpiau nei 5 min.);
  • Trumpiems fiziniams pratimams, pažinimo iššūkiams arba naudoti abiejų kombinaciją. Šių užsiėmimų tikslas – kad smegenys gautų kuo daugiau deguonies ir kad pamokose būtų didesnė įvairovė.
  • Užsiėmimams, kurie gali būti sujungti su specifiniu mokymosi turiniu.

Šiuos aktyvaus mokymo metodus galite naudoti mokantis matematikos, kalbų, balansinių pratimų ar sprendžiant galvosūkius. Iš tiesų, nėra ribojimo, kur galite naudoti kubus „iMO“. Kiekvienoje mokymo srityje galima rasti specifinį pritaikymą. Mes tikime mokytojų ir mokinių kūrybiškumu ir tuo, kad kartu galime sukurti įdomią, inovatyvią, dinaminę, įtraukiančią ir motyvuojančią mokymosi aplinką.

 

Skaitmeninis aktyvus(kinestetinis) mokymasis

interaktyvūs kubai imo
interaktyvūs kubai imo

Akimirksniu galite transformuoti interaktyvųjį kubą „iMO“ į skaitmeninę mokymosi aplinką, pridėdami judėjimo sensorių. Transformavus „iMO“ į skaitmeninę aplinką mokiniai į klausimus atsakinėja judindami „iMO“ kubus. Mokytojas užduoda klausimą ir pateikia pasirinkimo variantus. Viena iš plokštumų reiškia vieną iš atsakymo variantą. Jeigu vaikas atsisėda ant plokštumos, reiškiančios teisingą atsakymą, programa tai parodo, o jeigu neteisingą – taip pat. Klausimai gali būti užduodami spontaniškai, jiems galima ruoštis iš anksto. Vaikus tokie užsiėmimai itin įtraukia, o naudodami judesį vaikai geriau įsimena mokomuosius dalykus.


Kodėl verta rinktis interaktyvūs kubas iMO?

    • Lanksti mokymo(si) aplinka, paremta fiziniais užsiėmimais;
    • Ergonominis dizainas;
    • Tvari koncepcija ir medžiagos;
    • Susietas su interaktyviąja programine įranga;
    • Sėdėjimas tampa nebe judėjimo apribojimu, o ugdymo dalimi;
    • Aktyvūs ir kūrybiški interaktyvūs turinio resursai;
    • Tai produktas, kuris judėjimą paverčia mokymosi objektu;
    • Sukurta mokytojų ir vaikų – specialiai mokytojams ir vaikams;
    • 100 bazinių užduočių, kaip naudoti „iMO“ pamokose;
    • Tai sprendimas, apjungiantis dinaminį sėdėjimą, aktyvų (kinestetinį) mokymąsi ir skaitmeninį aktyvų (kinestetinį) mokymąsi į vieną bendrą mokymosi aplinką;
    • Analogų neturinti mokymosi patirtis.

    Dar daugiau informacijos apie interaktyviuosius kubus „iMO“ rasite čia.

Kaip veikia interkatyvūs kubai iMO?

Susiję produktai

Gamintojai

Kinestetinio mokymosi užduočių pavyzdžiai

112

Smegenų darbas

Skaičiuotuvas

Trupmenų magija

Lenktynės

Tiksinti laiko bomba

Turite klausimų?

Susisiekime!

Arba užpildykite formą

Pavyzdžiui: UAB Pavyzdys